Robert met zijn liefste Isabelle en Arthur

Robert met zijn liefste Isabelle en Arthur
30.07.11

vrijdag 30 november 2012

Ringetje


In september 2010 stelde Robert zijn arts de vraag of hij zich druk moest maken over zijn pensioen. De arts antwoordde dat hij dat zeker niets moest doen. Daarbij gaf hij aan dat Robert naar zijn idee nog zeker 5 jaar zou hebben en alles daarna zou bonustijd zijn. Enorm uit het veld geslagen van dat slechte nieuws kwamen we thuis (later bleek de werkelijkheid nog veel harder). We hebben toen gesprekken gevoerd over de dingen die we nog graag (samen) zouden willen doen. Robert wilde heel graag met mij trouwen. Op 28 mei 2011 was het dan eindelijk zover! Op Vlieland zijn we getrouwd in het bijzijn van een klein gezelschap van vrienden en familie. In de aanloop naar ons huwelijk hebben we nog hele leuke, ontspannen, maar zeker ook waardevolle vrijgezellenfeestjes beleefd met vrienden, familie en collega's. De afsluiter was het feestje in Over-Langbroek op 11 juni. Ook dat was een mooie, prachtige, gezellige dag om nooit te vergeten.

Ik ben enorm blij dat ik met Robert ben getrouwd en dat we, de eerste helft van vorig jaar zo’n fijne tijd samen hebben beleefd. Heel fijn vind ik het dat mijn moeder mijn trouwjurk en de kleding van de kinderen heeft gemaakt. En wat ook heel bijzonder is, is dat de Arthur en Isabelle op de trouwdag van Robert een klein ringetje met hun eerste letter daarin gegraveerd hebben gekregen. Dat heeft hij stiekem (zonder dat ik het wist) samen met mijn moeder gekocht. Voor de kinderen later, is het een enorm waardevol aandenken aan hun vader en aan het feit dat hun papa en mama veel van elkaar hielden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten