Robert met zijn liefste Isabelle en Arthur

Robert met zijn liefste Isabelle en Arthur
30.07.11

woensdag 28 november 2012

Bambi


Vlak voor kerst 2006 had ik een congres van mijn toenmalige werkgever. Robert zou die dag op zijn nichtje Janelle en neefje Jasper passen en samen met hen de kerstboom optuigen. Ik vind dat een hels karwei en besteed dat graag aan andere uit (NB: nog liefhebbers de kerstboom dit jaar bij mij op te komen tuigen J).

Voordat ik wegging had ik Ro en de kinderen meegegeven dat het vooral geen kitscherige kerstboom zou moeten worden. Robert is samen met Janelle en Jasper op pad gegaan en ze hebben zich uitgeleefd. Bij thuiskomst stapte ik op de parkeerplaats uit mijn auto en staarde een protserig, lelijk Bambihertje mij aan. Zó erg..... Binnen viel de schade gelukkig wel enigszins mee..:

 Jasper en Janelle (2006) bij de kerstboom

Naschrift van Janelle;
het Bambihertje was niet lelijk en het was liefde op het eerste gezicht dus die móest echt gekocht worden... Het was een héle klus om hem netjes bovenop het afdakje te krijgen. Maar ze hebben wel lol gehad met zijn drietjes.
 
 
 

Bambi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten