Robert met zijn liefste Isabelle en Arthur

Robert met zijn liefste Isabelle en Arthur
30.07.11

donderdag 15 november 2012

Arthur: 14.12.09


Arthur is een echt onverwachts kadootje voor ons. Vrij rap, na de geboorte van Isabelle, bleek ik al weer zwanger te zijn van een tweede kindje. Toen het streepje naar voren kwam op het predictor stickje waren we eigenlijk gelijk heel erg blij. Daarna was het wel een beetje onwennig dat we al weer zo snel vader en moeder van een kindje mochten worden.

Tijdens mijn zwangerschapsverlof kreeg Robert al ernstige uitvalsklachten in zijn gezicht, die later het eerste voorteken bleken van het terugkeren van die vreselijke ziekte. In die tijd hebben we nog spannende tijden mee gemaakt vanwege allerlei onderzoeken die gedaan moesten worden.  
Zo onverwachts als dat duidelijk werd dat ik zwanger was, zo onverwachts kondigde de jongen zich ook aan. Bij Isabelle ben ik ingeleid, want dat vlotte niet zo. Arthur kwam gelukkig spontaan. Tegen middernacht kreeg ik last van de weeën en is Isabelle snel naar de buren gebracht. Aan het begin van de vroege ochtend is onze prachtzoon Arthur op 14 december 2009 geboren. We mochten weer  een mooie kraamtijd beleven. Al was die (achteraf gezien) wel anders als bij Isabelle. Deze tijd werd toch wel enigszins overschaduwd door de zorgen om de ziekte van Robert. Toch hebben we heel erg genoten van deze tijd. Het is mooi dat ik met én van Robert nog een mooie zoon heb mogen krijgen. Arthur is, zoals ik al schreef, echt een verrassend, mooi kadootje. Het heeft zo moeten zijn dat Arthur snel na zijn grote zus geboren is......

 
Een trotse Robert met zijn 1 uur oude zoon Arthur
14.12.09,

1 opmerking:

  1. Ach Janine wat mooi weer ,wat mooi voor je fb vrienden dat wij dit met jou mogen delen , ja ja dit was heel dubbel de blijdschap , en de ziekte van Robert . Weer mooi geschreven xxxx Gr. Cony

    BeantwoordenVerwijderen