Robert met zijn liefste Isabelle en Arthur

Robert met zijn liefste Isabelle en Arthur
30.07.11

donderdag 29 november 2012

"De Drie Musketiers" - part two


 

Deze foto is genomen op 6 augustus 2005, dé eerste foto van de drie musketiers. Deze eerste echte BBQ bij Robert thuis in Duivenkamp was een van de mooiste avondjes. Voornamelijk werden deze gevuld met lekker eten, mooie (soms zeer diepgaande) gesprekken, de nodige alcoholische versnaperingen, sigaren in overvloed en vooral heel veel gelach.

Muziek bulderend op de achtergrond van de meest ruige rock tot ook soms wel eens een “gevoelige” plaat. Altijd werd er door Robert veel aandacht besteed aan het eten, mij bij gebleven zijn toch wel de bekende (overheerlijke) saté-tje en de eigengemaakte knoflooksaus. Het was maar goed dat wij deze avondjes altijd hadden aan het begin van een weekend.

Ik heb deze foto gekozen omdat de laatste meest recente foto geplaatst door Janine eerder op dit blog, aangeeft waar wij als drie musketiers weer verder gaan. Helaas zonder Robert, maar wel met een Okkie jr., die meer dan waardig zijn plaats inneemt. Wij zullen de traditie in ere houden en volop genieten van de jaren die Olaf, Arthur en ik als musketiers mogen beleven. Let wel, voor Arthur voorlopig nog even geen sigaren natuurlijk.  

Robert, Olaf en ik hebben altijd zeer genoten van deze bijzondere avonden. We zijn gegroeid als mens, mannen maar voornamelijk als vrienden. Deze vriendschap staat nog steeds als een huis!

Ik mis je maat,

Pim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten