Robert met zijn liefste Isabelle en Arthur

Robert met zijn liefste Isabelle en Arthur
30.07.11

woensdag 21 november 2012

Dat komt door jou

Het liedje  “Dat komt door jou” en de tekst van Guus Meeuwis had voor Robert (en nu dus ook voor mij) een hele speciale betekenis. Het liedje is gedraaid tijdens de huwelijksceremonie op Vlieland en is het laatste liedje wat gedraaid is tijdens de afscheidsbijeenkomst van Robert op 8 december. Robert had vooraf aangegeven dat hij wilde dat dit lied tijdens zijn afscheidsbijeenkomst afgespeeld zou worden. Het liedje symboliseert voor hem dat wij een fijne tijd samen hebben gehad en  dat het voor hem de mooiste tijd van zijn leven was.

Vanzelfsprekend is dit lied van mij van grotere emotionele waarde dan voorheen. Natuurlijk wist ik wel dat we het heel fijn hadden samen. Graag hadden we nog vele jaren samen doorgebracht en hadden we samen oud willen worden, maar het is helaas niet zo gegaan.
Ook realiseer ik me dat nu dat dingen die voorheen heel normaal leken, eigenlijk heel bijzonder zijn. Momenten als vaderdag, verjaardagen, kerst, oud en nieuw zijn eigenlijk heel mooi en later koester je die.  Als dit lied voorbij komt op de radio of in een kroeg denk ik nu,  met een lach en (soms) een traan terug aan de fijne en mooie momenten met Robert. Dat komt door Robert J.


Veel lieve groeten,

Janine

1 opmerking:

  1. Ja Janine wat is dit 'n mooi lied ,hij heeft toch veel van die gevoelige liedjes ,ja de moeilijke dagen komen ,ech 'z'n hele moeilijke tijd ,,,,,heel veel sterkte

    BeantwoordenVerwijderen