Robert met zijn liefste Isabelle en Arthur

Robert met zijn liefste Isabelle en Arthur
30.07.11

donderdag 22 november 2012

Geluksmomentjes....


Gisteren heb ik geschreven over momenten die je moet koesteren. 25 september 2011 was ook een geluksmoment toen we de derde verjaardag vierden van Manou, dochter van Jeroen en Brenda. Deze dag is de laatste keer geweest dat wij als gezin op pad zijn geweest en een ontspannen middag hebben gehad. Jeroen, goede vriend, heeft een tekst over deze fijne, gezellige, ontspannen (verjaar)dag geschreven:
 
 
Daar stonden we dan ruim een jaar geleden, 25 september 2011. Het was de verjaardag van mijn dochter Manou, ze werd 3 jaar.
 
Ik had speciaal alcoholvrij bier gehaald voor mijn vriend. Zo hadden we toch het idee of we gewoon een biertje aan het drinken waren. Bij dat biertje moest natuurlijk ook een sigaretje, voor het complete gevoel.
 
Het was een top dag, welke Robert extra speciaal heeft gemaakt.
 
Vriend ik denk nog geregeld aan de momenten welke we samen en met onze gezinnen hebben beleefd.
 
Ik mis je!
 
Groet,
Jeroen
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten