Robert met zijn liefste Isabelle en Arthur

Robert met zijn liefste Isabelle en Arthur
30.07.11

zondag 4 november 2012

De eerste kennismaking en de eerste foto….


Vroeger leerde je elkaar kennen op een dansavond, maar tegenwoordig gaat dat anders. Zo ook met Robert en mij.  Robert en ik hebben elkaar leren kennen via relatieplanet.nl. Robert had al vele dates gehad via rp en was een paar keer een tijdje blijven hangen aan een dame, maar dat liep uiteindelijk op niets uit. Ik had net een tijdje een relatie gehad met een Fries dat uiteindelijk ook op niks uitliep. Vrij rap daarna ging ik uit nieuwsgierigheid en voor de grap neuzen op rp. Je kunt daar een aantal selecties doen op o.a. kleur haar, leeftijd, woonplaats, etc.  En jawel daar kwam Robert uitrollen. Na een tijdje mailen en sms’en eindelijk een afspraak gemaakt voor 16 september 2005. Ik had er eigenlijk helemaal niet zo zin in, maar ging toch maar (later hoorde ik dat Robert dat zelfde gevoel had).  Maar het is net als met verjaardagen; je hebt eigenlijk geen zin te gaan, maar als je er eenmaal bent is het toch wel heel erg gezellig. We hadden afgesproken in de “Winkel van Sinkel”.  De eerste paar uurtjes waren wel aardig en wel gezellig, maar niet bijzonder. Toen op naar “Kosten koper” (een best foute tent ) en daar sloeg dan de welbekende vonk over. 

De foto hieronder is de eerste foto van mij en Robert en is genomen na het dopen van Stijn (zoon van Ciska en Richard).

1 opmerking:

  1. Thierry Faidherbe5 november 2012 om 03:07

    Hoi lieve Janine,
    Dank voor jouw bericht.
    Leuke foto van Robert en jou.
    Zo heb ik je leren kennen (toen bij AXA)... Grappig om deze foto te zien. Daarna werd jouw uiterlijk anders: je haar was korter... Staat je leuk hoor!!!
    Goed dat je dit doet... voor jezelf en voor de kinderen later!
    Ik ga zeker jouw bijdragen lezen... Ik wist trouwens niet dat je Robert via rp had leren kennen...
    Liefs en groetjes, XXXX
    Thierry

    BeantwoordenVerwijderen