Robert met zijn liefste Isabelle en Arthur

Robert met zijn liefste Isabelle en Arthur
30.07.11

woensdag 7 november 2012

Papa Robert

Onze Isabelle is op 16 augustus 2008 geboren in het ziekenhuis. Op het moment dat Isabelle geboren werd, was het heel erg druk in het ziekenhuis. De kleine meid was nog maar net van de  (vanzelfsprekend door haar vader doorgeknipte) navelstreng af of de verpleegkundige werd weer weggeroepen voor een andere bevalling. Robert heeft zijn pasgeboren dochter toen eigenhandig heel voorzichtig zelf aangekleed. Best een beetje eng om te doen bij een klein, pasgeboren kindje. Ik had veel bewondering dat hij dat aandurfde. Voor de eerste keer een kindje aankleden en dan nog wel je dochter die enkele minuten oud is. Petje af!

Robert was enorm trots op zijn kleine meisje. ’s Nachts ging hij zijn bed uit om de kleine meid aan te reiken zodat ik haar borstvoeding kon geven. Na de borstvoeding moest ik hem weer wakker maken, dan legde hij haar weer terug in haar bedje. Hij was een trotse, zorgzame papa. Soms zelfs een beetje té zorgzaam :-). Als ik onder de douche stond en de kleine meid ging huilen, werd ik bijna de douche uit getrokken om haar borstvoeding te geven. Zijn kleine meid mocht het aan niks ontbreken.
Ro ging graag met Isabelle in bad en ’s nachts als ze onrustig was ging ze lekker bij haar vader liggen en viel ze in slaap. De eerste weken van haar geboorte waren een mooie warme tijd met zijn drietjes. Robert was er heel erg trots op dat hij vader was geworden en liet dat ook aan iedereen blijken door aan klanten waar hij was foto’s van zijn kleine meid te zien. Zijn dochter verwennen kon hij ook enorm goed. Als hij weer eens ging shoppen, kwam hij vaak terug met een kadootje voor zijn dochter. Nu is het heel fijn dat hij dat heeft gedaan (toen vond ik het zo nu en dan wel wat too much :)). Isabelle heeft veel speelgoed van haar vader gekregen waar ze later met veel liefde voor haar vader op terug kan kijken.
Hieronder een van mijn lievelingsfoto’s:  een pasgeboren Isabelle (uurtje of 8 oud) en haar papa, die zo ontzettend dol op haar was.
 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten