Robert met zijn liefste Isabelle en Arthur

Robert met zijn liefste Isabelle en Arthur
30.07.11

dinsdag 20 december 2011

Toch weer thuiszorg :-)

Dag allemaal,

Voor wie het niet weet; wij hebben twee poezen; Kat en Poes Poes. Deze hebben al de bejaarde leeftijd bereikt, maar zijn allebei nog actief en fief. Poes Poes heeft al een tijdje een "bal" op haar buik. Gisteravond ging ik redelijk bijtijds naar bed en de bejaarden waren beneden ruzie aan het maken. Ik wilde gaan ingrijpen en Poes Poes liep langs mij heen de trap op. Een heel spoor van bloed achter zich latend. De hele trap zat onder. Wat een slachtpartij! Beneden was de chaos nog groter. De halve woonkamer lag onder het bloed. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik nogal een schijterd ben voor wat betreft het oppakken van poezen. Buurman Erik dus opgetrommeld. Die kon ook niet zo snel zien wat er aan de hand is. Nu heb ik het geluk dat Buurvrouw Ans (Angela eigenlijk) dierenartsassistent is en haar hebben we dan ook gebeld. Die wist wel van wanten en constateerde al snel dat het abces was gesprongen. Ans komt de komende tijd (hoe lief) de wond van Poes Poes dagelijks verzorgen. Dus we hebben weer thuiszorg!

Met Poes Poes gaat het overigens prima.

Lieve groeten, Janine

4 opmerkingen:

  1. ach ach zeg wat heftig ,dus dat was niet vroeg slapen ,wat 'n verhaal he ,en wat zal je geschrokken zijn ,nou die lieve buurvrouw Ans komt jou poes poes verzorgen heel lief .
    je had gelijk nog weer 'n hoop werk erbij ,eer alles weer schoon was, hopen dat je weer wat kon slapen na zoiets heftigs.
    nou sterkte met poes poes liefs knuffels voor alle 3 doei doei gr coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik schrok me rot, toen ik de kop van deze blog las, ondanks de :-). Maar gaandeweg lezende, moest ik gelukkig wel weer lachen!

    X Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh, ik wist helemaal niet dat die er nog waren, wat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Janine,
    Laatste week veel aan je gedacht, wat zal het allemaal nog onwerkelijk zijn en jah gek genoeg gaat alles toch gewoon door. Eigenlijk zou je soms het liefst gewoon even weg willen kruipen. Zeker met nog van die kleine kinderen wordt het moeilijk, voor hun gaat alles gewoon door. Ja gek he,als het kan, dat je dan zelf ziek wordt. De afgelopen periode heeft natuurlijk niet alleen geestelijk maar ook lichamelijk veel van je gevraagd, ja en dan is de weerstand toch een keer op. Ik kan mij voorstellen dat je, op dit moment, helemaal geen behoefte hebt aan telefoon sms etc, nee eerst maar eens je draai een klein beetje proberen te vinden.
    Ondanks alles hoop ik dat je toch met de feestdagen een beetje rust zult vinden met je (schoon)familie. Het zal best moeilijk en vooral stil worden. Ik vind het geweldig dat je, voor de kinderen, de kerstboom hebt opgezet. Als ik je blogs lees heb ik echt bewondering voor je.
    Sterkte de komende tijd!
    Ellen de Winter

    BeantwoordenVerwijderen