Robert met zijn liefste Isabelle en Arthur

Robert met zijn liefste Isabelle en Arthur
30.07.11

maandag 21 november 2011

Weer blog!

Lieve allemaal,

Vanaf heden heeft Robert weer een blog. Het oude blog werkt nog steeds niet naar behoren. Graag wil ik een ieder zo breed mogelijk informeren, vandaar dat ik een ander blog heb aangemaakt. Ik hoop dat ik er een beetje mee om kan gaan. Het ziet er nog niet zo uit als ik zou willen, maar de tijd ontbreekt me even daar iets aan te doen.

Zegt het voort dat Robert weer een blog heeft. De berichten die ik voorheen geplaatst of rondgestuurd heb, ga ik er later (als ik er tijd voor heb) plaatsen.

Heel veel lieve groeten, Janine

4 opmerkingen:

  1. Goed van je, veel succes.
    Groetjes
    Myra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het blog weer in de lucht is!
    X Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat fijn, kan ik dagelijks kijken, voor jou een compliment janine, dat ondanks alle zorgen je er toch tijd voor maakt om ons steeds op de hoogte te houden via de mail!!!!!!:)
    Robert geniet van het thuis zijn en knap weer zoveel als mogelijk op.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke goed dat Robert weer zijn eigen blog heeft. Ik weet wat het betekent om het één en ander via een blog van je af te schrijven en op deze manier iedereen op de hoogte te houden op een moment dat het jou uitkomt.

    Liefs,
    Marga.

    BeantwoordenVerwijderen