Robert met zijn liefste Isabelle en Arthur

Robert met zijn liefste Isabelle en Arthur
30.07.11

woensdag 28 maart 2012

Dankkaart

Dag allemaal,

Zoals beloofd digitaal de dankkaart die verstuurd is. De dankkaart heb ik zelf samengesteld. Ik wilde graag een persoonlijke kaart met een terugblik op het leven van Robert. Het was erg lastig foto's te selecteren omdat er zoveel mooie foto's van Robert zijn. Robert was voor mij, niet alleen aan de buitenkant, maar zeker aan de binnenkant een mooie man. Het is wel heel verdrietig om te zien dat Robert zienderogen de laatste jaren toch veranderd is. Robert had het daar wel moeilijk mee.  Dat was verdrietig om te zien. Mij maakte het niks uit. Ik heb het fijn gehad met Robert en onze relatie ging, ondanks de vele zorgen en het verdriet, vanzelf. Ik zeg altijd maar zo: 'liever deze zes jaren met Robert dan tig jaren met iemand waar ik het niet zo fijn mee heb'.








1 opmerking:

  1. Lieve Janine

    Heel mooi geschreven .
    en de mooie foto's erbij
    fijn voor later voor de kinderen
    ook voor je zelf foto's zijn zi blijvend
    oke Janine liefs ,kus voor je kids groet

    BeantwoordenVerwijderen