Robert met zijn liefste Isabelle en Arthur

Robert met zijn liefste Isabelle en Arthur
30.07.11

maandag 3 december 2012

Een jaar geleden.....


Vandaag is het precies 1 jaar geleden dat Robert overleed. Het was een vreemde dag met zo nu en dan verdrietige momenten die gedeeld zijn met vrienden en familie die langs kwamen.

Dertig dagen lang is er op het blog van Robert een bericht geplaatst wat mij en anderen doet denken aan wie Robert was, wat hij voor ons heeft betekend en hoe fijn wij het met Robert hadden. Mooie herinneringen, foto’s, muziek en anekdotes, gedeeld door ook zijn vrienden en (schoonfamilie), hebben mij nog eens doen beseffen hoe bijzonder hij voor mij en anderen was. Ook was het mooi terug te gaan in de tijd dat Robert nog niet zo ziek was en me te beseffen hoe veel leuke dingen we met elkaar hebben mogen doen en hoe we van Robert hebben genoten. De berichten hierover zijn een mooie herinnering voor onze kinderen. 

Lieve Robert we hebben met en van je genoten en missen je heel erg.

Heel lieve groeten,


Janine, Isabelle en Arthur

NB: op een later moment voeg ik nog een soort van collage toe van mooie foto’s van Robert (met anderen)

1 opmerking:

  1. Lieve Janine en familie,

    Met weemoed heb ik alle berichten over Robert gelezen. Het was een hele bijzondere man. Deze blog is heel waardevol en ik weet zeker dat als de kinderen later groot zijn, zij dit nog vaak zullen nalezen. Ook al gaat het leven door, de herinnering blijft en moeten we koesteren.

    Liefs,
    Marga.

    BeantwoordenVerwijderen