Robert met zijn liefste Isabelle en Arthur

Robert met zijn liefste Isabelle en Arthur
30.07.11

zondag 5 augustus 2012

Wat een luxe....

allebei de kinderen slapen eventjes overdag!. Voor mij even gelegenheid een berichtje te "posten".

De kinderen zijn afgelopen week met opa Arie en oma Jannie een midweekje naar een pipowagen geweest (www.amstelkade.nl). Zowel de kinderen als opa en oma hebben genoten van de relaxte omgeving. De kinderen hebben zich goed vermaakt op de kinderboerderij, de speelschuur, de speeltuin, het kampvuur, etc. Voor mij was het een heerlijk weekje waarin ik lekker alleen thuis was. Ik heb vrijwel niets uitgevoerd. Eigenlijk alleen maar gerommeld, lekker gegeten en geslapen en ben goed bijgekomen.  Dit was ook de eerste week dat ik andere dagen ging werken. Isabelle gaat namelijk 20 augustus naar de kleuterschool en dan ga ik op maandag, dinsdag en donderdag werken. Vanaf volgende week gaat Isabelle naar de BSO. Weer spannende tijden. Het is toch wel een klein meisje als je haar naar zo'n grote school ziet gaan. Isabelle is een meisje wat snel contacten legt, dus dat komt vast goed. Meestal vinden de mama's het spannender als de kinderen zelf :-).

Nog steeds ontvangen wij zo nu en dan herinneringen aan Robert. Het is erg leuk uit diverse hoeken de verhalen over Robert mee te krijgen. Mocht je nog een herinneringskaart willen invullen (wat we héél erg leuk vinden):

http://hetwelenweevanrobert.blogspot.nl/2011/12/herinneringskaart_06.html

Tot later!

Heel veel liefs, Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten